perjantai 28. lokakuuta 2011

Alkaa tulla myöhä...

Otin otsikon Avatarista, jota valjeni kattoo parhaillaan. :>
No niin, terve vain, kaikki ihmiset! Menin viimein itsekin luomaan blogin, kun oon jonkun aikaa stalkannut nimettömänä muutamaa.
Mietitte varmaa tätä nimee? Se on peräsin Avatar the Last Airbendeistä, henkimaailma on sellanen jännittävä rinnakkaistodellisuus, jossa henget ja jumalat asuvat... tai jotain. :3

Okei, ajattelin kirjottaakin jotain erittäin tärkeää. Tällä viikolla mulla on ollu syyslomaa, mut oon vaan katsonu telkkua ja ollu satunnaisesti koneella. En edes ole piirtäny ihanille devi-stalkkaajilleni mitään, anteeksi. :< Olin myös poissa koulusta viimeviikon, kun mulla oli kuumetta ja yskää. Jonain iltana mulla oli peräti 39,2 tai sinne päin, ei kyl tuntunu siltä... mut blää. Yskä vaivaa vieläki, ei tosin niin kauheesti. Viime sunnuntaina yskin nii kauheesti, että laattasin aika isosti lattialle sohvan viereen, jolla makasin... D: Ynh.
Njuu, harmittaa, ku loma on menny sivu suun. Vaan Lohari-Suhari kävi meillä yhtenä päivänä, eikä sekään nyt oo niin tavallisesta poikkeavaa.

Turhaa papatusta, mut sainpa tän alotettua. :---D Haluisin hommata jotain vaaleenvihreää kynsilakkaa ja lakata kynnet! ^^
Tänne tulee ehkä tulevaisuudessa jotain kuvamerkintöjä ja ylimääräsiä suteroita...
Tausta on muute jonain kesäsenä aamu(yö)nä otettu turha shotti keittiön ikkunalaudalta. :'D

Hyvää yötä kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti